Recent toegevoegd
Sluiten
Geen producten gevonden...

Klachten regeling:

Wij doen  ons uiterste best om je tevreden te laten zijn met onze koffie. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Online bestellen
Taal
← .    Zera is aan het verhuizen en met koffie pauze van 1 juni tot 1 november. Wij zien u graag weer terug na 1 november. Een fijne zomer gewenst Verbergen